Klacht: Opgelicht met geld

op 18 september 2018 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Had een vast contract met vaste kosten, op de eindrekening komen die kosten hoger uit, bovendien zou ik een welkomstpremie van 250 euro krijgen, op de eindafrekening staat dat het 125 euro. Dit is gewoon pure diefstal dit. Ik kom nooit maar dan ook echt nooit meer terug bij Nuon. Bovendien kan ik niet meer extra betalen omdat ze gewoon van je rippen.

Ik ben tevreden als ik het geld terug krijg wat ik zou had moeten krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 18 september 2018 om 14:33 geantwoord

Goedemiddag heer Aarssen,

Ik zag uw klacht op deze website en nam deze in behandeling. Hierbij geef ik u mijn reactie.

Bij een VastePrijscontract zet u de tarieven vast. Dat is dus de prijs per kWh en de prijs per m³. De verbruikskosten zet u dus niet vast. We weten immers aan het begin van de verbruiksperiode niet hoeveel u gaat verbruiken. Wij hebben in de bevestigingsbrief uitleg gegeven hoe het contract werkt.

U geeft aan dat de vaste kosten hoger uitvielen. Op welke kosten doel u precies?

Het is u waarschijnlijk opgevallen dat we met de eindafrekening alleen de verbruikskosten voor gas in rekening hadden gebracht. De eindafrekening voor elektriciteit hebben we vandaag naar u verzonden. Daar vindt u het resterende welkomstgeschenk.

Eugene
Nuon Webcare

Heeft op 18 september 2018 om 17:23 geantwoord

De welkomstpremie zou 250 euro moeten zijn. Nu krijg ik maar 150 euro. Ik heb bewijs ervan in een email staan die ik aan het begin kreeg.

Alle klachten die gemeld zijn door Pepijn1988