Klacht: OPGELICHT IPV EEN OFFERTE EEN KOOPOVEREENKOMST

Isabelvdpoel op 27 mei 2020 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

wij zijn op 9mei langs keuken kampioen geweest in dordrecht. Na wat rondgekeken te hebben toch een gesprek aangegaan met de vraag hoeduur een keuken voor ons zou worden. Wij hadden een offerte bij van de concurrent en wilde weten of we bij hun goedkoper uitwaren. Na wat overleg en nogmaals onze keuzes door te nemen hebben voor een goedkopere kast, oven en kookplaat gekeken wat we uiteindelijk op het laatst niet meer wilde. Hierna volgde een prijs berekening deze kwam hoger uit dan de concurrent. Maar hiervoor zou even met de baas overlegt worden. Het gaf ons een nog al een intimiderend gevoel. Het kon goedkoper maar daarbij moesten we wel gelijk laten weten of we met hun door zee wilden, echter was de prijs nog niet benoemd dus dit wilden wij eerst wel even weten. Daarbij hebben we voor het gesprek al een paar keer aangegeven dat we nog nergens ja op kunnen zeggen en ook vaak gevraagd dat we nergens aan vast willen zitten. Nou eindstand kregen wij wat wij dachten een offerte prijs waar wij eventueel mee akkoord wilden gaan als wij bij hun ooit een keuken bij hun afnemen. Nogmaals de vraag zitten we nergens aan vast, nee meneer en mevr. Er werd een uitdraai gedaan waarbij heel haastig werd gedaan dat je moest tekenen, hierbij had de verkoper zijn hand boven aan de bladzijden om deze na het tekenen weg te halen. Niet wetende dat onder de hand orderbevestiging stond. Hiervoor nog gevraagt als ik dit teken is het alleen voor de prijs toch niet dat we ergens aan vast zitten. Nee dit was niet het geval. Nou het document werd ingepakt en er werd snel afscheid genomen. Echter thuis aangekomen voelde het niet goed. Alles na gekeken de belofte om goedkoper uit te zijn klopte niet. Hun zoude duurder zijn dan de concurrent maar omdat niet dezelfde apparatuur er in stond was de prijs goedkoper dit was niet onze keuze we wilden toch de apparaten die we van te voren al bij de concurrent gekozen hadden. Ook stond er ineens boven aan de pagina orderbevestiging wat de verkoper heel slim had afgeschermt.
Gelijk via de mail een annulering gestuurd dezelfde dag nog. Toen begon de ellende de volgende dag ook naar het filiaal gebelt en de situatie uitgelegt er werd totaal geen begrip getoont en ze dekken zich in achter een juridische afdeling. Hier hebben wij 2 weken lang elke dag achteraan gebelt vanwege de belofte dat we elke dag zouden terug gebelt worden. Dit gebeurde maar niet. Eindstand kregen wij een mail of we even 660 eu willen betalen. Dit is gewoon oplichting en onmenselijk.

Als we niks meer hoeven te betalen en niks meer van keukenkampioen horen. Er staat tenslotte 100% tevredenheid op hun website

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 jaren geleden - Beste mevrouw, Heel vervelend om te horen dat u een klacht heeft over de annulering van uw keuken. Uw annuleringsverzoek is in behandeling op onze afdeling Juridische Zaken waar uw klacht ook bekend is. Van daaruit heeft u afgelopen dinsdag een bericht per email ontvangen met een toelichting. Graag verzoeken we u vriendelijk om rechtstreeks te reageren op deze mail zodat uw reactie direct in behandeling wordt genomen. Alvast onze dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Twan Kok - KeukenKampioen

Reactie van de melder van de klacht Isabelvdpoel

2 jaren geleden - Beste keukenkampioen, Op dit bericht is al een antwoord gegeven, echter heb ik er geen vertrouwen in dat ik het alleen met jullie kan oplossen. Dit vanwege vaak achter jullie aan moeten bellen, geen begrip voor de situatie en beloftes over contact krijgen met jullie wat niet word gedaan.

Bericht van Keuken Kampioen

2 jaren geleden - Beste mevrouw, Mijn collega van de afdeling juridische zaken geeft aan geen antwoord te hebben ontvangen op de door hen gestuurde mail. Indien gewenst kunt u uw reactie voorzien van uw ordernummer sturen naar [email protected] wij zullen dan zorgen dat het bij hen terecht komt. Met vriendelijke groet, Twan Kok - KeukenKampioen

2 jaren geleden - Beste, Ik heb het mailtje nogmaals verzonden

Reactie van de melder van de klacht Isabelvdpoel

2 jaren geleden - Hoe kan het dat ik tot op heden nog steeds niks heb gehoord. Jullie handteren wel een betaaltermijn van 14 dagen, maar het fatsoen om in deze tijd te reageren is er niet. Ik heb nu met tegenzin dit factuur betaald omdat ik geen wanbetaler wilt zijn. Maar dit betekend niet dat ik geen antwoord meer verwacht

Bericht van Keuken Kampioen

2 jaren geleden - Beste mevrouw, Vanuit onze afdeling juridische zaken is er op 11 juni 2020 om 14:04 uur een email gestuurd naar het bij ons bekende gmail mailadres in het door u genoemde dossier(ordernummer). Kunt u alstublieft nazien of u deze mail ontvangen heeft en bij vragen hierover graag een reactie sturen op deze mail? Alvast bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Twan Kok - KeukenKampioen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 26 juni 2020 om 15:35 geantwoord

Beste mevrouw,

We hebben uw reactie per mail ontvangen, waarvoor onze dank. Onze afdeling juridische zaken heeft uw klacht nogmaals beoordeeld en heeft u vandaag hierover per mail nader bericht. Wij verzoeken u om dit mailbericht met ons standpunt door te nemen.

Twan Kok - KeukenKampioen

Isabelvdpoel

Heeft op 01 juli 2020 om 20:37 geantwoord

Ben gewoon opgelicht en hun schuilen achter een cbw voorwaardes

Alle klachten die gemeld zijn door Isabelvdpoel