Klacht: Opgelicht door puzzelbrein!!

op 17 september 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Lange tijd terug werd ik zomaar gebeld door een mevrouw van puzzelbrein. Ze ratelde een verhaaltje door over van alles en nog wat. Vervolgens had ze me een gratis exemplaar aangeboden. Ik heb tig keer gevraagd is het helemaal gratis?! Zit er nier geen kosten aan verbonden?! Ik heb het heel vaal gevraagd want ik weet hoe dat gaat met zulke bedrijven. Dus die mevrouw zegt ja helemaal gratis en verder geen kosten aan verbonden. Ik zeg nou is goed als het gratis is waarom niet. Maar laatst kreeg ik een brief van puzzelbrein in de brievenbus waarin staat dat ik een ontzettend hoog bedrag moet betalen van €81,00!!! Ze hebben ook ongevraagd een abbonement laten ingaan. Ik heb nooit iets van hun ontvangen of wat dan ook!! Zelf heb ik ze ook een mailtje gestuurd waarin staat dat ik nog nooit een abbonement ben aangegaan met ze en nog nooit iets ontvangen! Het is te gek voor woorden dat ik zo’n hoog bedrag moet betalen van iets waar ik niks van weet! Er staat ook dat het bedrag verhoogd kan worden als ik niet betaal.
Ik ben een arme student en ben absoluut niet van plan om maar een rode cent te betalen!

Ik ben tevreden wanneer mijn abonnement en mijn betalingsverplichting worden ingetrokken. En dat dit bedrijf stopt met mensen op deze manier op te lichten! Ik wil geen contact met ze en alles beïndigen!

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Salif