Klacht: Ongewenst een abonnement bij puzzelboek van een halfjaar.

op 28 december 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Hallo..
Ik heb in september een vreemd telefoontje gehad van puzzelbrein. Hierin werd aangegeven dat ik iets had ingevuld, waar ik niets vanaf wist, want ik vul nooit iets in, en zeker niet met mijn ‘nieuwe’ telefoonnummer.
Ik zou gekozen hebben voor een abonnement van puzzelbrein. Hierin kreeg ik in december het eerste exemplaar. Deze was gratis, en daarna kon ik er voor kiezen om het abonnement te houden door contact met hun op te nemen, of anders niets te doen.
Ik heb niets gedaan.
Onlangs kreeg ik een rekening van maar liefst 75,30 op de mat. Vreemd, want ik heb ze niet aan de telefoon gehad. En ik vind het ook achterlijk duur.
Contact valt niet te krijgen.

Mvg Joanne

Ik ben tevreden als het abonnement niet is aangesloten, en de rekening wordt kwijtgescholden. Heb hier geen geld voor.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Calatus B.V.

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 29 december 2017 om 14:19 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Joanne Vreeken