Klacht: zomaar een abonnement van puzzelbrein .

op 15 februari 2018 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb zomaar een brief binnen gekregen dat ik een bedrag van 81.80 moet betalen ik heb hun niet aangegeven dat ik een abonnement bij hun wil. ze stelde voor voor een gratis puzzel boekje die ik nooit binnen heb gekregen vanaf 2017 tot 2018 heb ik nooit een puzzelboek ontvangen . ik wil dat het abonnement wordt beëindigt ik vindt dit zo een rare situatie heb dit nooit meegemaakt . ik heb de mevrouw nooit gezegt JA IK WIL EEN ABONNEMENT. ze hebben daar geen recht op. ik heb nog contact opgenomen met het oplichterij bedrijf daarbij zeiden ze dat ik mijn abonnement niet kan beëindigen.ik heb het gesprek ook gehoort die ze mij liet beluisteren daarbij gaf ik aan dat je mij niet hoorde zeggen JA IK WIL EEN ABONNEMENT . ik wist totaal niks van het abonnement tot dat ik dit factuur binnen kreeg. ze geven datum aan dat totaal niet kloppen .

Gewenste Oplossing:

als mijn abonnement wordt beëindigt en het kosten worden ingetrokken.

ik vindt dit echt een bizarre situatie kan nog steeds niet helder denken dat zulke mensen gewoon door kan gaan met het flashen van burgerlijke mensen je mag wel een verkoper zijn maar je hebt het recht niet om zo brutaal een factuur te sturen en voor de persoon zomaar een abonnement
aansluiten .

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Reactie van de melder van de klacht sema tarlan

7 maanden geleden - waarom is mijn klach eigenlijk niet behandelt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 21 februari 2018 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sema tarlan