Klacht: Ongewenste abbonement

op 18 december 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Millerson, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement blijkt al in 2015 te zijn stopgezet en ook te zijn gecrediteerd U zou derhalve niets meer moeten ontvangen. Als u recentelijk nog iets heeft ontvangen, dan horen wij dat graag? Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 29 december 2017 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement was reeds stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Millerson,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement blijkt al in 2015 te zijn stopgezet en ook te zijn gecrediteerd U zou derhalve niets meer moeten ontvangen.
Als u recentelijk nog iets heeft ontvangen, dan horen wij dat graag?
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Disha