Klacht: Ongewenste abbonement

op 18 december 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Millerson, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement blijkt al in 2015 te zijn stopgezet en ook te zijn gecrediteerd U zou derhalve niets meer moeten ontvangen. Als u recentelijk nog iets heeft ontvangen, dan horen wij dat graag? Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 29 december 2017 om 14:17 geantwoord

Abonnement was reeds stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Millerson,
Als u recentelijk nog iets heeft ontvangen, dan horen wij dat graag?
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Disha