Klacht: Opgelicht Door NL13ABNA0506417344

op 07 september 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik heb via tikkie het geld overgemaakt naar dit NL13ABNA0506417344 op de naam van patrick vd bosch.
Maar het blijkt opgelicht te zijn want na de betaling word er geen contact meer opgenomen.
Die gene is nog actief via marktplaats. Alleen op andere naam en woonplaats.

Ik wil graag mijn geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 07 september 2018 om 07:27 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat flink baalt als je (mogelijk) bent opgelicht! Het rekeningnummer dat je in je klacht hebt gezet is het rekeningnummer van Tikkie. Tikkie is een betaaldienst die het mogelijk maakt om iDeal betaallinkjes te versturen.

Helaas is het niet mogelijk om een betaling die definitief is verwerkt ongedaan te maken. Wanneer je het idee hebt dat je bent opgelicht, raad ik je aan om aangifte te doen bij de politie.

Als het goed is kun je in de omschrijving van je transactie ook het rekeningnummer vinden van de uiteindelijke ontvanger. Dit kun je melden bij het Tikkie service team via WhatsApp. Hiermee krijg je het geld niet terug, maar zo kan het Tikkie team eventueel actie ondernemen tegen de Tikkie gebruiker.

Het Tikkie team is bereikbaar via 06 - 8365 4343
Ik kan je geen ander antwoord geven, het spijt me.

Heel veel succes!

Vriendelijke groeten,