Klacht: opgelicht door medewerker

op 03 februari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

vorige week ben ik gebeld door medewerker met zo genaamd speciale actie voor prepaid klanten. ik heb akkoord gegeven voor een abbonement met speciale korting naar buitenland bellen. zou 19 euro zijn in de maand met voorwaarde dat ik ook nog zo kunnen annuleren. 3 dagen later heb ik een email ontvangen met uw order met hele andere abbonement dan dat ik heb afgesproken dus heb ik terug gemaild. mail terug dat zij niet over klachten gaan moet naar site voor klacht, heb dit gedaan krijg een mail binnen dat het binnen 10 dagen opgelost zou worden.toch ook nog gebeld en binnen 4 minuten beltegoed op zonder iemand te spreken. vandaag zonder bericht maar dan ook echt zonder enige bericht mijn telnr geblokt. mensen kunnen mij niet bereiken ik hun onder anderen mijn klanten ook niet. ik bellen naar klanten service word aangegeven dat ik 1 minut moet wachten in werkelijkheid dus 12 minuten niet erg als ik maar word geholpen. krijg ik iemand aan delijn geeft aan nee u moet bij sales zijn ik ga uw door verbinden word ik doorverbonden nogmaals verhaal uitgelegd is megedeeld jah vervelend we kunnen niks meer doen. u had inderdaad een sim kaart en bericht moeten krijgen? ik heb niks ontvangen!!! oh jah dan is het enige oplossing als u toch bereikbaar zou willen zijn naar vodafone winkel zorg ik ervoor dat u Kosteloos (snap niet warrom ik dan voor iets zou moeten betalen wat ik niet verkeerd heb gedaan) sim kaart kunt ophalen. neem ik vrij in de middag hup naar vodafone winkel tijdelijk krijg ik een sim kaart nu accepteert mijn telefoon het niet omdat geblokt is voor abbonoment? mij is ook verteld omdat ik ook een vodafone kaart in had dat het geen probleem zou zijn door de medewerker die abbonement heeft aangeboden. ! dus ik in de winkel gebruik maken van telefoon te bellen naar klantenservice medewerker gelloft mij niet moet de collega door geven om te bevestigen dat mijn telefoon sims kaart niet accepteert . medewerker legt het uit van winkel mevrouw aan de lijn verbaasd. ik nog van wat moet ik nu geeft ze aan moet mijn abbonement annuleren moet ik doorverbonden worden met klanten service weer want zij is van verkoop dit kan ze niet in orde maken. word ik door verbonden krijg ik medewerker weer uitleggen medewerker zet mij zomaar zonder iets te zeggen in wacht en gesprek word na 3 minuten beeindigd!!! ik vraag nu julli begrip voor de situatie. ik wil geen abbonement meer. ik wil mijn prepaid terug waar ik nooit problemen mee heb gehad. AUB jullie begrip enhulp. ik heb nu tijdelijkmobiel kunnen lennen van mijn zusje sim kaartje in gedaan het werkt nu ik kan gebeld worden. Willen jullie mij aub snel helpen.

wil terug naar mijn betrouwbare prepaid

Alle klachten die gemeld zijn door esag