Geboden Oplossing:
Beste heer/mevrouw,
Bedankt dat voor uw bericht op dit forum. Wat ontzettend balen om te lezen dat u bent opgelicht!
Het is net als bij een normale overboeking niet mogelijk om het geld terug te boeken of een betaling te annuleren via Tikkie.
Het rekeningnummer die u heeft gedeeld met ons is de tussenrekening van Tikkie zelf. Het rekeningnummer van de ontvanger ziet u ook op uw afschrijving staan. Hier staan twee rekeningnummers, 1 van TIkkie zelf en de andere die u ziet staan is van de ontvanger.
Ik raad u aan om aangifte te doen bij de politie. De politie zou een onderzoek kunnen opstarten naar deze persoon om het bedrag te kunnen verhalen.
Daarnaast nemen wij fraudemeldingen ook heel serieus. Wij zullen een intern fraudeonderzoek starten naar deze Tikkie gebruiker. Het is belangrijk dat u dit meld bij Tikkie.
U kunt een Whatsapp bericht sturen naar 06 – 1376 8528 en vermeld het volgende in uw bericht:
- uw naam
- mobiel nummer
- korte omschrijving van wat er gebeurd is
- screenshots van de gesprekken
Hopende dat ik u voldoende heb geïnformeerd en mocht u nog vragen hebben, dan weet u ons te vinden.
Met vriendelijke groet,
Gabie
ABN AMRO Webcare