Klacht: Opgelicht

op 17 september 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 17 september 2018 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Jongse01,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat flink baalt als je (mogelijk) bent opgelicht!

Helaas is het niet mogelijk om een betaling die definitief is verwerkt ongedaan te maken. Wanneer je het idee hebt dat je bent opgelicht, raad ik je aan om aangifte te doen bij de politie.
Ik begrijp uit je bericht dat je de betaling via Tikkie hebt gedaan. Als het goed is kun je in de omschrijving van je transactie ook het rekeningnummer IBAN vinden van de uiteindelijke ontvanger.
Dit IBAN kun je melden bij het Tikkie service team via WhatsApp. Hiermee krijg je het geld niet terug, maar zo kan het Tikkie team eventueel actie ondernemen tegen de Tikkie gebruiker.
Het Tikkie team is bereikbaar via 06 - 8365 4343.

Vriendelijke groeten,

Rob
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jongse01