Klacht: Opeenstapeling van fouten

op 02 juni 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij wat er hier allemaal gebeurt.

– 2 weken wachten voordat er überhaupt wat gebeurt na de bevestiging dat het pakket naar de verzender wordt terug gestuurd. Vervolgens wordt het pakket niet bij de verzender, maar bij mij thuis afgeleverd.

– Continue een paar dagen blijven rekken

– De afspraak om per mail op de hoogte te worden gehouden, wordt niets mee gedaan

– UPS Klantenservice die het probleem bij de verzender neerlegt

– UPS Klantenservice die aan mij vraagt of ik soms verzendkosten wil omzeilen….(Belachelijke vraag. moet ik hier nou echt op zeggen dat een retourlabel voor mij gratis is er ook totaal niet omgaat?)

– Zelfs voor een opname van het gesprek met de UPS klantenservice moet ik bij de verzender van mijn pakket zijn.

– Het ergste: Totaal geen tegemoetkoming in de trant van wij zorgen dat het pakket vandaag nog weg gaat en verzekeren goede aankomst ofzo

Mijn ideaal oplossing: Dat POSTNL mijn pakket vandaag nog verstuurt op kosten van UPS. Maar dat zit er waarschijnlijk niet in.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 04 juni 2018 om 07:06 geantwoord

Goedemorgen,

U heeft deze klacht ook al op een andere website geplaatst en deze klacht is reeds beantwoord :

Goedemorgen,

U heeft het pakket afgegeven op een UPS Access Point, met hetzelfde label als waarmee het vanuit Italie naar u toe is gestuurd. Het is onmogelijk het pakket met dit label retour te sturen naar Italie. Wij adviseren u dan ook, als u het pakket retour wilt sturen naar Italie, contact op te nemen met de verzender in Italie , zodat zij een retour label naar u toe kunnen sturen of om een label aan te maken op onze website.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door ddddddd11