Klacht: Onvriendelijke geïrriteerde intimiderende bezorger

ervanhameren op 02 juli 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger belde aan voor een pakketlevering.

Omdat ik met een jong kind thuis zat en niet binnen 1 min beneden kan zijn zei de bezorger dat hij de bezorging ook gewoon kan weigeren en weg kan gaan.
Waarop ik zei of hij boven kon komen en liever niet wil dat hij het pakketje in de lift achterlaat waarop hij zei met verheven stem: Doe open! (ik: wat ga je nu dan doen?) Doe open! (ik: wat ga je doen als ik open doe?) naar boven brengen! waarop ik zei, wees daar dan duidelijk over zodat ik weet waar ik aan toe ben.

Via de camera kon ik zien dat meneer een uitermate geïrriteerd, agressieve houding aanname en zijn geduld niet kon bewaren.

Ik deed de algemene deur open en meneer kwam met de lift naar boven. Ik hoorde vanuit mijn werkkamer dat het pakketje op de grond werd gesmeten en toen ik naar de deur liep zag ik hem al weglopen.

De DPD bezorgers maken bij mij en vele andere vrienden/collega's/kennissen altijd een klant-onvriendelijke, agressieve en ongemanierde indruk. Daarnaast staan de DPD bezorgers erom bekend dat het enorme asociale verkeersdeelnemers zijn. 11 2

Deze bezorger mag wat mij betreft een cursus communicatieve vaardigheden gaan nemen en wellicht een yoga lessen nemen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ervanhameren