Klacht: Onvriendelijk behandeld door Rogier

op 20 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik ben laats naar Media markt hoorn gegaan. Ik wou een nieuwe camera kopen.
Dus na lang rond kijken zat helaas mijn camera die ik graag wou er niet tussen.
De canon powershot 720SX

Dus aan een medewerker vragen Rogier is zijn naam maar ze hadden hem nog wel in het rood alleen geen show model meer.

En ik wou graag testen dus hij stopte de accu er in. Maar na amper 2 minuten viel die accu uit. Dus echt testen kon ik hem niet.

Ik heb in goed vertrouwen in de winkel de camera gekocht/mee genomen.
1maal thuis bleek deze camera niet aan mijn eisen voldoen.
Dus gelijk terug camera was 2 uur in mijn bezit.

Terug brengen kon niet meer want het was gebruikt.
Dus ik was al boos. Noem ik geen service aangezien ik hem in de winkel niet kon testen.

ik ben boos weg gelopen na bijna een uur discussie met deze meneer.

Ik heb online een formulier ingevuld ben terug gebeld door de zeer vriendelijke Marijn. Top gozer.

Uit eindelijk ben ik er met hem uit gekomen dat ik de camera mocht terug brengen maar wel in ruil voor cadeau bonen.

Helemaal service ik blij šŸ˜€ want ik kreeg mijn gelijk top! dankje Marijn!

Maar ik bedacht me uit eindelijk ik denk ik vind het al fijn dat ik mijn gelijk krijg en dat de mogelijkheid er is.
Maar besluit om de camers te houden.

Dus ik wou de Mediamarkt bellen om deze top gozer Marijn te spreken en te bedanken maar dat ik zijn bod afsla.

Kreeg ik Rogier per ongeluk aan de lijn ( okay fouten maakt iedereen)
En ik legt hem uit wat ik met Marijn had afgesproken.

Kwam hier op neer dat ik die Marijn had verzonnen en dat ik loog en dat ik nooit gebeld was.

Dus nu kook ik weer van woede

Deze man hoort niet thuis in een winkel of plek waar hij te maken heeft met mensen.
En hoe hij mensen behandeld zo behandel je nog geen hond!

Dit is geen service en hij zal ook de reden zijn dat ik nooit meer in de mediamarkt in hoorn zal komen.
Niet zolang hij er nog werkt!!

Als deze man op ze kop krijgt..
Want dit is geen service zo ga je NIET met mensen om.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MRDekker