Klacht: Onverklaarbare kosten op laatste factuur

op 06 september 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik probeer op allemogelijke manieren co tact te krijgen met Vodafone, maar niets werkt. Misschien wel via deze weg. Ik heb onverklaarbare ‘eenmalige abbonementskosten’ op mijn laatste factuur staan. Dat de gebuikerskosten nog berekend worden snap ik, maar ik ga niet akkoord met ook nov eens ruim 40,- aan extra kosten terwijl ik netjes altijd mijn abbonement betaald heb en jaren klant geweest ben. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar, ondertussen al ruim een uur in de wacht gestaan. En aangezien ik geen klant meer ben van jullie, is alle info bijna onvindbaar en kost geld. Wie gaat mij dat vergoeden??? Ik heb toevallig afgelopen donderdag een bericht van jullie gehad per sms. Onleesbaar, computertekens, wat moet ik daarmee!!

Ik wens nu een snelle en professionele oplossing, en per telefoon, niet via sms of onpersoonlijke mail. In mijn werk heb ik ook heel veel temaken met een klantenservice, dus ik weet ook hoe vervelend het is als klachten niet via de directe weg worden ingediend maar via deze site, maar ik zie geen andere mogelijkheid.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sigrid1981