Klacht: onverklaarbaar dataverbruik vanuit verschillende landen

op 23 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Na contact met de klantenservice van Vodafone, Dhr. *op 2 ajnaurue jl., zijn wij tot de ontdekking gekomen dat vanuit verschillenden locaties in de regio van Suriname, landen als Curaçao, Bonaire Trinidad & Tobago en Guyana, extreme data transacties zijn geweest vanuit mijn mobiel nummer.

Landen waarbij ik kan AANTONEN (paspoort e.d.) dat ik er niet ben geweest. Daarnaast heb ik een klachten brief met foto kopieen van mijn paspoort naar vodafone gestuurd het te bewijzen.

Op 2 januari heb ik een klacht hier op klacht.nl geplaatst en een paar dagen later kreeg ik een reactie dat het probleem uitgezocht zal worden en dat ik wat van vodafone zou horen en dat zij mij klacht hier op klacht.nl zouden afsluiten en als opgelost zullen beschouwen.

NIETS van dat alles..GEEN RESPONSE van Vodafone

En wat blijkt over de maand december alweer data transacties vanuit dezelfde boven genoemde landen!!

ZO blijf ik maar aan de gang voor kosten opdraaien die ik NIET heb gemaakt!

In mijn klantverleden bij Vodafone kan men nagaan dat ik over de 6 jaren heen vrijwel NOOIT gebruik maak van internetdiensten op de telefoon en dan is het hoogst vreemd dat ik dan meteen een rekening vanuit landen waar ik NIET ben geweest alleen op dat meer dan 600 EURO zou moeten maken.

Vanuit mij Iphone staan zijn zelfs de Roaming knopjes afgevinkt dus dat maakt het zaakje nog vreemder

Vodafone heeft geen oplossing nog een redelijk response gedaan hoe dit op te lossen en te voorkomen.

Ik voel mij als klant behoorlijk belazerd en zal ook stappen ondernemen om mijn verhaal via Kranten en andere media kenbaar te maken indien dit niet opgelost wordt en mijn geld voor het onterecht maar voornamelijk onverklaarbaar verbruik terug te storten.

1. vrijstellen van het onterecht gefactureerde bedrag
2. hoe wordt dit in de toekomst voorkomen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 01 februari 2012 om 16:52 geantwoord

Vodafone 24/7 WebCrew heeft de klant van info voorzien

Alle klachten die gemeld zijn door ilonkaelmont@gmail.com