Klacht: Onverklaarbaar dataverbruik

op 11 oktober 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Afgelopen weekend kreeg ik weer de melding dat mijn data 500mb bijna op is. Ik heb vervolgens de data gecheckt via de vodafone app en zie dat er op 07-10-2016 om 06:19 383mb is verbruikt. Dit is door mij totaal niet te verklaren, want A op dat tijdstip slaap ik nog en B de telefoon staat uit en C ik heb thuis Wifi. Nu heb ik dit ook gehad in juli en heb toen contact gezocht met Vodafone en ze konden mij niet verder helpen. Ik heb toen de rekening betaald van E 115,99. Mijn normale factuurhoogte is E 16,-
Wat kan ik nu verwachten van mijn provider, want ik heb de 3g maar weer uit gezet, want heb geen belang bij nog zo\’n hoge rekening. Persoonlijk wil ik gewoon uitleg hoe dit kan, want het enigste wat ik doe is appen en facebook en af en toe zoek ik iets op op internet. Vodafone is verwacht gewoon dat jullie me opheldering geven, want er klopt gewoon iets niet en ik kan toch verwachten dat jullie me serieus nemen als jaren lange klant.

Graag een Persoonlijke reactie op de A de hoge factuur van augustus en B een verklaring voor het hoge dataverbruik op wel een heel raar moment van 07-10-2016. Ik standaard klachtenreactie hebben we reeds gehad. Graag effe aandacht voor deze situatie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mrosbergen