Klacht: ontvangen post

op 30 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

heb een kaart om te betalen ontvangen weet niet waar voor heb wel een brief ontvangen met een post zegel van een uro
dat lijkt mij goed en de afzender stond er ook op en de post zegen was niet afgestempeld dus kon hem niet om welke post het gaat heb al een keer gehad dit klopt niet volgens mij??!

kan niet kontroleren en betalen nee toch!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Vorstenbosch,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door thuinman