Geboden Oplossing:
Beste A.er,
Hartelijk dank voor jouw bericht,
Dat is natuurlijk bijzonder spijtig om te vernemen dat je de geen SMS verificatie toegestuurd krijgt en daarom niet kunt inloggen in de Klarna app. Het is goed dat je hiervoor contact met ons opneemt om dit onderwerp onder de aandacht te brengen!
Wat ik je via deze weg kan adviseren is de telefoon uitzetten even wachten vervolgens deze weer aanzetten en kijken of daarna wel de SMS verificatie ontvangen wordt. Mocht dit nog steeds geen soelaas bieden, dan kan het liggen aan een gemiste Klarna update. Verwijder dan de Klarna app. en installeer deze opnieuw. Na het volledig installeren van de Klarna app. zou alles weer als vanouds moeten werken.
Via Klacht.nl heb ik geen inzage in jouw Klarna-account om dit verder voor jou na te kijken. Mocht bovenstaande niet werken neem dan even opnieuw contact op met de specialisten van onze Klantenservice en laat hierbij alle persoonlijke gegevens controleren.
Telefonisch zijn wij bereikbaar via: 020 808 2852 (lokaal tarief). Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 13.00 uur.
Via chatsupport zijn wij 24uur iedere dag bereikbaar: www.klarna.com/nl/ of via de Klarna app: app.klarna.com/login
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en een fijn weekend toegewenst,
Succes! En met uiterst vriendelijke groeten,
Patrick.