Klacht: Ontvang geen verificatiecode op sms

A.er op 18 november 2022 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang namelijk geen verificatiecode op telefoonnummer om in te loggen. Provider meldt dat dit niet geblokeerd is en Klarna meldt dat sms succesvol verstuurd is. Maar toch zie ik geen sms. Eerder was dit geen probleem, er staan openstaande bestellingen op die betaald zouden moeten worden. Ik kreeg de betaalgegevens ervoor, verder zegt Klarna dat ze er niets aan kunnen doen.

Dus ineens geen Klarna meer gebruiken? Dit is klanten verliezen ‘omdat er niets aan gedaan kan worden’

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat dit opgelost wordt zodat ik terug toegang heb tot mijn account

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 18 november 2022 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste A.er,

Hartelijk dank voor jouw bericht,

Dat is natuurlijk bijzonder spijtig om te vernemen dat je de geen SMS verificatie toegestuurd krijgt en daarom niet kunt inloggen in de Klarna app. Het is goed dat je hiervoor contact met ons opneemt om dit onderwerp onder de aandacht te brengen!

Wat ik je via deze weg kan adviseren is de telefoon uitzetten even wachten vervolgens deze weer aanzetten en kijken of daarna wel de SMS verificatie ontvangen wordt. Mocht dit nog steeds geen soelaas bieden, dan kan het liggen aan een gemiste Klarna update. Verwijder dan de Klarna app. en installeer deze opnieuw. Na het volledig installeren van de Klarna app. zou alles weer als vanouds moeten werken.

Via Klacht.nl heb ik geen inzage in jouw Klarna-account om dit verder voor jou na te kijken. Mocht bovenstaande niet werken neem dan even opnieuw contact op met de specialisten van onze Klantenservice en laat hierbij alle persoonlijke gegevens controleren.

Telefonisch zijn wij bereikbaar via: 020 808 2852 (lokaal tarief). Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 13.00 uur.

Via chatsupport zijn wij 24uur iedere dag bereikbaar: www.klarna.com/nl/ of via de Klarna app: app.klarna.com/login

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en een fijn weekend toegewenst,

Succes! En met uiterst vriendelijke groeten,
Patrick.

A.er

Heeft op 18 november 2022 om 12:13 geantwoord

Deze stappen heb ik ook al uitgevoerd, gsm opnieuw opgestart, app verwijderd, nieuw account gemaakt, geen succes. Ik heb de klantendienst ook al gecontacteerd, maar ze zeiden dat ze niet konden helpen

Alle klachten die gemeld zijn door A.er