Klacht: Ontraceerbaar pakket

op 07 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn pakket geleverd worden, aangezien ik vandaag zelf niet thuis was kon ik het adres wijzigen naar dat van mijn ouders. Ik heb hierbij aangegeven dat als zij niet thuis zijn het bij mijn ouders buren het af mogen geven of zelfs achter het hek plaatsen (aangezien ze buitenaf wonen en nauwelijks iemand op het erf komt leek me dit geen probleem). Volgens t&t zou het pakket om 10 uur geleverd zijn. Eind van de dag gebeld of het pakket was aangekomen, nee zowel niet bij mijn ouders als bij de buren of ergens neer gezet( ook geen briefje in de brievenbus). Dus dpd gebeld. Tja het was helemaal fout gegaan en op het verkeerde adres geleverd. Ik ben naar dat adres toegegaan (klein dorp is dat nog wel eens te doen) nee zowel niet op het nummer wat dpd mij verteld heeft als de buren daarvan. Dus dpd weer gebeld. Ze konden het zo niet zien en ik zal terug gebeld worden door het depot in Rijssen. Tot nu toe ben ik niet terug gebeld en ik heb geen idee waar mijn pakket in vredesnaam is gebleven.

Na veel heen en weer gebel/gemail en er druk opgezet te hebben, is het vandaag alsnog geleverd. Wel bij de buren \’over de schutting\’ gegooid. Maar ben blij dat het alsnog is opgelost.
Toch zou er nog wel wat verbeterd kunnen worden bij DPD.

Als het pakket op het juiste adres geleverd is en dat ik het in mijn bezit heb.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 25 april 2017 om 15:40 geantwoord