Klacht: onthouden van biertje…

op 19 december 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik vloog om uur of een in de middag met tui naar curacao, ik had er zin in en trakteerde mezelf op een paar biertjes…( 3 stuks)
wilde er nog een bestellen, en bleek dat dat niet mogelijk was…
op mijn vraag; waarom ik geen biertje mocht, werd geen reden gegeven…
heb na ruim een uur de purser (jos duits) gevraagt; waarom mag ik geen biertje? antwoord van jos duits (purser) was; als mijn personeel zegt dat jij geen bier krijgt, dan krijg je t niet!!!
wat is de reden dan? vroeg ik..jij krijgt gewoon geen bier! was jos zijn antwoord…
na nog eens 5 uur vliegen vroeg ik of ik eindelijk wat mocht drinken… nee dus…
heb dus 8 uur in dat vliegtuig gezeten zonder een biertje a 4 euro, zonder reden…als tui personeel mensen agressief wilt maken…ga zo door!
saillant detail, op terugweg kwamen 2 mannen stomdronken en luidruchtig ( niet vervelend!) het vliegtuig in en kregen gewoon een paar biertjes, waarna ze lekker indutten..
die purser snapt het wel!!

Gewenste Oplossing:

ontslag purser ( jos duits) of;
algehele drugstest tuipersoneel op vluchten curacao of;
50% van reisbedrag terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karine153