Klacht: Ontevredenheid

op 10 juni 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Spijtig genoeg is er een slechte communicatie met de onderaannemer en ook met de klant. Wij werden belogen van het begin tot het einde. We zijn echt ontgoocheld en teleurgesteld.

Als alles vlot verloopt

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemorgen, Kunt u aangeven waar uw klacht over gaat ? Heeft u voor ons een zending nummer of een case nummer ? Zonder dit kunnen wij u hiervandaan niet verder helpen en adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 078-250877 Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Canberra1

2 jaren geleden - UPS: 1ZWE21096890327347

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 juni 2018 om 06:10 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Tot onze spijt is uw pakket al enige dagen niet meer gescand en zal er een onderzoek naar uw pakket geopend moeten worden.

Daar wij contractueel verbonden zijn aan de verzender ( als onze opdrachtgever ), zijn zij degene die dit onderzoek moeten openen. Zij zijn ook degene die, indien nodig een claim voor deze zending kunnen indienen.

Wij adviseren u dan ook om contact op te nemen met de verzender, om het onderzoek te openen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Canberra1