Klacht: Ontevreden over oplossing en medewerker (monteur)

op 05 juli 2016 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Wasmachine maakt brommend geluid, dus terug naar expert die machine verkocht heeft, sorry mevrouw u moet contact opnemen met AEG want machine valt binnen garantie en dit is een garantie geval.
Werd keurig gebeld door AEG, monteur kon komen, een week later.
Monteur idd met een tweede persoon erbij kwam langs. Aangezien ik zelf buiten bezig was met dierenarts kon ik er niet bij zijn, monteur komt na 10 minuten terug met de vraag, mevrouw hoeveel was doet u in de machine, waarop ik antwoordde weet ik veel, soms 5 handdoeken, soms 10, gewoon trommel met wasgoed vullen. “nou want ik krijg code 500 en nog wat en dat betekend dat de trommel niet in balans is, dus u doet te weinig was in de machine, uw eigen schuld dus, en daarom moet u betalen, 83 euro u krijgt de rekening thuis gestuurd”. Waarop ik verbaasd vroeg, maar meneer, er staat ook een programma op voor kleine wasjes als ik die gebruik dan moet de machine het toch gewoon doen?, “Nou mevrouw dan moet u maar de gebruiksaanwijzing lezen, dit programma is alleen voor nieuwe kleding om de waas eraf te wassen, dus helaas u moet gewoon betalen,wilt u even tekenen svp en goeden middag.” Oh en daarbij doet de machine het gewoon hoor…. goedendag”
Verbaasd stond ik met mijn dier in mijn hand te kijken en was verontwaardigd over de absolute onaardige houding (onbeschoft) van deze meneer, de tweede persoon stond er schaapachtig bij te kijken.
Afijn, ik ga dus vanochtend wassen, en trommel goed vol, en machine maakt weer brommend geluid en draait niet… ik was pas 35 jaar dus wellicht…..

Dat mijn machine van 2 jaar oud het gewoon doet. en dat er een vriendelijke medewerker komt die naar een oplossing zoekt en geen garantiegeval ontloper is, en mij de lest leest.
Dit was onacceptabel.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 05 juli 2016 om 14:18 geantwoord

Ik begrijp dat u niet tevreden bent met de geboden dienstverlening. Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen om een nieuwe afspraak in te plannen.Wij houden daarbij rekening met uw ervaring bij het vorige bezoek.

Nikki
AEG Webcare

Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op:

Alle klachten die gemeld zijn door Deborahdehaan