Klacht: Onterechte overstap

op 11 juli 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Hallo,

Ik krijg zojuist een brief dat ik op 22 juni 2017 ben overgestapt naar EON voor het adres Hogeveenseweg 11 te Bontebok (Naam is Max Caffa).
Dit is incorrect aangezien ik niks heb getekend of telefonisch toegezegd. Het verbaast mij dan ook dat ik deze brief heb ontvangen.
Wegens verhuizing zie ik nu pas de brief omdat ik niet meer op dit adres woon. De datum van overdracht voor nieuwe bewoners naar de Hoogeveenseweg 11 is 20 Juli.

Daarnaast wil ik aangeven dat jullie telefonische volstrekt onbereikbaar zijn. ik ben sta nu (dinsdag 11 juli) al 1 uur en 10 minuten in de wacht! waardoor ik nu maar de moeite heb genomen om dit formulier in te vullen. Dit gaat al een uur ten koste van mijn avond en pleit al helemaal niet voor jullie bedrijf.

Graag wil ik jullie verzoeken om deze onterechte en ongewenste overstap terug te draaien, aangezien ik niks heb toegezegd of ben overgestapt.

Als jullie de overstap terugdraaien, omdat ik geen overstap naar de E-ON wil of ooit heb gewild.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van EON

4 maanden geleden - Geachte heer Caffa, Dank u wel voor het kenbaar maken van uw klacht. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen per e-mail een inhoudelijke reactie sturen. Met vriendelijke groet, E.ON klachtenafdeling

Alle klachten die gemeld zijn door Max Caffa