Klacht: Onterechte klachten worden zonder check op social media gegooid.

op 18 augustus 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie regelmatig dat klachten totaal aan het verkeerde bedrijf gericht zijn, maar dat deze toch gewoon door iemand van klacht.nl zonder enige controle op social media gedeeld worden. Neem deze klacht bijvoorbeeld https://www.klacht.nl/expedia/klacht/gevaarlijke-situatie-7/. Dat is helemaal geen klacht waar Expedia iets mee kan, dus waarom wordt die wel aan Expedia gericht? Het is al sneu dat de klager zelf niet het vermogen lijkt te hebben om de klacht op de juiste plek te deponeren, maar dat de medewerker van klacht.nl hier ook niet over nadenkt, terwijl die juist hierin enige expertise zou moeten tonen, vind ik echt belachelijk. Op deze manier is deze site nog minder serieus te nemen dan Speld.nl.

Gewenste Oplossing:

Dat er eens een keer nagedacht wordt over hoe er met klachten omgegaan wordt en men niet klakkeloos zonder nadenken alles maar overneemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 19 augustus 2017 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dagug,

Bedankt voor je feedback. We zullen onze werkwijze evalueren en wellicht aanpassen.

Met vriendelijke groet,
Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dagug