Klacht: onterechte factuur

op 30 juni 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bol.com heeft verzonnen dat ik een boek welke ik via Bol.com verkocht retour heb ontvangen. Zij stelt dat ik heb bevestigd dat ik het retour ontvangen heb en dat zij daarom een betalingsverplichting heeft opgelegd. Bol.com weet dat ik niets heb bevestigd en niets retour ontving maar blijft er bij dat ik het heb bevestigd en probeert op deze manier geld te verdienen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Bol.com alle geïnvesteerde uren betaald tegen een tarief van 15 euro per uur. Momenteel is het aantal besteedde uren iets meer dan 40. Daarnaast dient zij mij de mogelijkheid te geven om de door haar vastgelegde onwaarheden te corrigeren en dient zij inzicht te geven welke bronnen zij gebruikte om tot haar bewering te komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slachtoffer van Bol.com