Klacht: onterechte facturering (2x) voor installeren slimme meter

op 26 maart 2013 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Eneco medewerker,

Wederom is de factuur vandaag onterecht afgeboekt van mijn rekening.
Bij het plaatsen van zonnecellen hoeft de slimme meter niet betaald te worden.
Ik heb opdracht gegeven de volledige incasso terug te laten boeken, € 72,60 voor de slimme meter en de € 100,- maandbedrag.
Al mijn telefoontjes naar ENECO ten spijt gaan jullie toch gewoon door met het factureren voor de slimme meter.
Eneco is niet bij machte een fout in de facturering te herstellen.
Ik stuur vandaag nog een intrekking op van de afgegeven machtiging.
Twee keer onterecht een bedrag afschrijven, excuses aanbieden en een bos bloemen sturen, en dan gewoon weer afschrijven.
Ongehoord. Ik ga weer een klacht indienen op klacht.nl.
Met vriendelijke groet,
Koos Louws
Prins Bernhardlaan 97
3241TA Middelharnis

Gewenste Oplossing:

de factuur moet geannuleerd worden in de automatisering van Eneco.
Dit is me telefonisch al twee keer beloofd.
Maar de facturering gaat gewoon door.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 28 maart 2013 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Koos Louws,

Ik heb uw klacht gelezen. Wij brengen de kosten voor het plaatsen van de slimme meter enkel in rekening namens Stedin. We hebben inmiddels telefonisch aan u toegelicht dat Stedin beslist over deze nota. Uw klacht is daar inmiddels bekend.

Ik ga ervan uit dat u van Stedin op kort termijn een inhoudelijke reactie ontvangt.

Wij hebben uw intrekking van de machtiging ontvangen en verwerkt. Wij sluiten het dossier op Klacht.nl omdat we geen invloed hebben op kosten van de netbeheerder. Ik hoop dat u spoedig duidelijkheid heeft over deze kosten.

Met vriendelijke groet,

Kelly, medewerkster Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door Koos Louws