Klacht: Onterechte betaling

Tomson1988 op 09 oktober 2020 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gebruik al meer dan 4 jaar gebruik ik het niet meer maar nu krijg ik nou nog een rekening van augustus Ik ben daar niet geweest Ik heb zelf nooit een bevestiging mail gekregen van ze Ik wil gewoon dat dit stopt

Gewenste Oplossing:

Ik wil het stopt met het aanmeldingen sturen en weer het geld van mijn rekening af te halen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 14 oktober 2020 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Tomson1988

Heeft op 14 oktober 2020 om 17:44 geantwoord

sorry ik spreek geen Duits dus ik snap niet wat ze mee bedoelen Ik heb het beter vertalen maar dan kom ik nog steeds niet uit kunnen jullie mij helpen

Alle klachten die gemeld zijn door Tomson1988