Klacht: onterechte afschrijving rekening

op 09 maart 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de start bij vodafone zakelijk met meerdere rekeningen niks dan problemen gehad met overzetten nummers en het mislukken van koppelingen tussen accounts.

Nu als druppel kom ik erachter dat sinds de start er geld naar derden wordt overgemaakt zoals zij dat noemen derden. Hier is geen toestemming voor gegeven en schijnt spam te zijn.
Via de winkel dit laten uitzetten maar vodafone geeft zoals verwacht niet thuis en neemt geen verantwoordelijkheid.
Reageert niet op de klachtmail en zijn telefonisch onbeschoft.

Gewenste Oplossing:

restitutie van de gemaakte kosten en excuses voor hun houding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boze zakelijke vodafone klant.