Klacht: onterechte afschrijving na (betaald) proefpakket

Het proefpakket dat ik had aangevraagd voor 5,95 werd een betaalpakket en duur ook 59,95 voor 2 piepkleine tubes,

Ben nog steeds in verweer met de firma maar telkens ;..we nemen vandaag contact met u op…: maar ik ben dus niet van gisteren…
zwendelaars,,,anders kan ik het niet benoemen

Geld teruggestort en nooit meer iets van ze te horen.lezen enz.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Derma Supreme over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht marie-anne1949

1 jaar geleden - Tja... nog steeds geen reactie van de firma, wel een heerschap die me bedreigde via de telefoon: ...anders kom ik het wel effe halen!....

Reactie van de melder van de klacht marie-anne1949

1 jaar geleden - Nogmaals wijs ik u erop dat slechts een proefpakket had aangevraagd en direct na ontvangst opgezegd vanwege a. de hoge prijs van vervolgpakketten en b. slechte ervaringen andere gebruiksters. Enne.. het getuigt niet van veel beschaving om mij via de telefoon te laten bedreigen door een medewerker. Gelukkig neem ik alle gesprekken op en laat ze horen aan het klachtenkompas en mijn juridisch adviseur.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Derma Supreme in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Derma Supreme een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Derma Supreme

Heeft op 13 juni 2016 om 12:33 geantwoord

Beste mevrouw Anne Marie Compter,
We betreuren het dat u een klacht heeft.In dit geval gaan we zo snel mogelijk met u contact opnemen daar u een klacht heeft over DermaSupreme. We gaan er uiteraard alles aan doen om het zo snel mogelijk voor u oplossen.
Hopend u alvast voldoende geïnformeerd te hebben,
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice