Klacht: onterecht voorrijkosten en arbeidskosten

alboi op 03 januari 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Op 17 december is periodiek onderhoud gepleegd aan onze CV-ketel. Hiervoor heb ik een abonnement afgesloten bij (thans) Eneco Services.
De vriendelijke monteur merkte dat het expansievat kapot was en vervangen diende te worden. Dat heeft hij vakkundig gedaan. Binnen 15 minuten was e.e.a.geregeld.
Echter, hierop kreeg ik een nota waarin een vol uur arbeidskosten in rekening werden gebracht plus nogmaals de voorrijkosten..

Ik ga akkoord met een nota waarin naast de kosten voor de gebruikte onderdelen alleen 15 minuten arbeidsloon in rekening worden gebracht en niet de voorrijkosten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat u het niet eens bent met de nota die u heeft ontvangen naar aanleiding van het onderhoud aan uw CV-ketel. Via dit kanaal is het niet mogelijk om u inhoudelijk verder te helpen bij deze kwestie. Om die reden speel ik uw klacht graag door naar onze afdeling Eneco Installatiebedrijven. Daar neemt een expert uw gewenste oplossing in behandeling en probeert u binnen vijf werkdagen van een eerste reactie te voorzien. Hiervoor dien ik enkel nog te beschikken over uw klantnummer. Kunt u deze vermelden in het veld 'extra informatie' en reageren zodra u dit gedaan heeft? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Denise Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht alboi

1 jaar geleden - de rubriek 'Extra informatie' is aangepast er stond overigens al een notanr. waarmee de noodzakelijke informatie te vinden was

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 04 januari 2020 om 14:45 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en het doorgeven van uw klantnummer. Volgens de privacywetgeving is het voor ons niet toegestaan uw klantgegevens op te zoeken op basis van een notanummer. Vandaar de vraag om uw klantnummer.

Ik heb uw klacht doorgespeeld naar de juiste afdeling. Zoals beschreven in mijn vorige bericht doen mijn collega's hun best om u binnen vijf werkdagen van een eerste inhoudelijke reactie te voorzien.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wens u nog een prettig weekend toe.

Denise
Eneco Webcare

alboi

Heeft op 04 januari 2020 om 20:21 geantwoord

Er is geen oplossing geboden.Het probleem is doorgespeeld baar een andere afdeling.

Alle klachten die gemeld zijn door alboi