Klacht: Onterecht contract

op 26 juli 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg op 26 juli een mail dat ik een contract heb bij jullie.
Ik heb niets toegezegd en niets getekend.
Ik zou het erg op prijs stellen mij uit te schrijven en aan te melden bij Eneco.
Over deze gang van zaken ben ik zeer ontstemd,en nogmaals ik wil hier zo snel mogelijk van af.

Gewenste Oplossing:

Mijn uitschrijven met excuus voor de gang van zaken en mij weer aanmelden bij Eneco

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van EON

3 weken geleden - Geachte heer mevrouw Van Oosten, Wat vervelend om te lezen dat er ongewenst een overstap is geweest naar E.ON. Ik heb u vandaag inhoudelijk een reactie verstuurd per e-mail. Ik wil u vriendelijk vragen de e-mail door te nemen. Met vriendelijke groet, E.ON Klachtenafdeling

Alle klachten die gemeld zijn door JAJ van oosten