Klacht: onrespectvol behandeld door medewerker klantenservice

op 12 februari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 12 februari 2018 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,
Ik heb je gegevens bekeken in ons systeem en zie dat er een bestelling is geannuleerd vanwege een technisch probleem. Dit is ontzettend vervelend.
Je hebt van mijn collega inmiddels een cadeaubon ontvangen. Je nieuwe bestelling is tevens al afgeleverd.

Met vriendelijke groet,
Manon van bol.com

. . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door sarahalhindi@hotmail.com