Klacht: Onrechtvaardig behandeld door personeel

Muhammed emin op 05 april 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Vandaag werd ik door een personeelslid op een zeer oneerlijke manier behandeld. (Jongen met blond haar, nm: Tobi)
Wanneer ik mij aan het aankleden was in de kleedkamer kwam hij opdagen en zei hij dat ik de cardiomachine die ik gebruikt had moest opkuisen terwijl ik dat al gedaan had. Ik vertelde hem ook op een vriendelijke manier dat ik de cardiomacine al opgekuisd had ( zei ook dat hij zelf naar de camerabeelden mocht kijken) maar hij wou mij niet geloven, hij beweerde dat ik het niet gedaan had en telkens werd ik beschuldigd als leugenaar wanneer ik zei dat ik de cardiomachine (zoals gewoonlijk) op een fatsoenlijke manier opgekuist had. Wanneer ik de fitnessruimte wou verlaten vroeg hij mij op een aanvallende manier om mijn lidkaart af te geven, wanneer ik weigerde mijn lidkaart af te geven werd ik bedreigd om geschorsd te worden van de club.
Ik voel mij zeer vernederd om als clublid van meer dan twee jaar zo behandeld te worden door de personeel.

Ik zou erg tevreden zijn wanneer de jongeman beseft dat hij iets zeer onbeschofts heeft gedaan en wanneer er wordt vastgesteld dat ik daadwerkelijk in deze situatie onschulig ben.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 06 april 2018 om 11:11 geantwoord

Beste Mikail,

Bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben wij ook telefonisch contact gehad. Ik vind het fijn dat we elkaar even gesproken hebben.

Naar aanleiding van jouw klacht, heb ik direct contact opgenomen met de medewerker. Ik heb begrepen dat er verschillende dingen zijn voorgevallen waardoor deze case besproken gaat worden met de manager van de club.

Ik heb jouw kant van het verhaal aangehoord en zal deze informatie doorsturen naar de betreffende vestiging zodat dit meegenomen kan worden.

Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!

Ik wens je een heel fijn weekend!

Chantal van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door