Klacht: Onrechtmatige incasso

op 24 mei 2016 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn abonnement is in februari jl. beeindigd. Daarmee is ook ook de door mij afgegeven incassomachtiging beeindigd. Na afloop van het contract ontdekte E.on dat ze een foutje hadden gemaakt bij de eindafrekening. Ondanks dat de incassomachtiging was beeindigd probeerde E.on zonder overleg met mij en zonder mijn toestemming toch nog van mijn rekening te incasseren. Zelfs toen ik hen expliciet meedeelde dat ik geen incasso meer toestond probeerde men het toch nog een keer.

Gewenste Oplossing:

Wanneer E.on excuses aanbiedt en met mij in overleg treedt over hun vordering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van

9 maanden geleden - Geachte heer Van Essen, Wij hebben u vandaag per e-mail een reactie gestuurd op uw klacht. m.vr.gr E.ON klantenservice afdeling klachten

Alle klachten die gemeld zijn door w. van den Essen