Klacht: Onrechtmatig geld geind

Willem Jongbloed op 19 september 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beschrijving gebeurtenissen op 27 aug 2021 en volgende dagen

Inleiding
Op 27 augustus 2021 waren wij einde middag op zoek naar een onderkomen voor 1 nacht in de omgeving van Luino aan het Lago Maggiore .
Gebruik makend van mijn I Phone vonden wij via Booking.com vonden wij het volgende adres :
Villa Astano
Zorent 5
Astano ( CH )
Telefoon 0041 076 2341655

Vervolgens lukte het niet om de booking te bevestigen.
(De prints van de telefoon pakt dit blok niet.
Zijn wel aanwezig en bij mij opvraagbaar).

Het lukte die avond niet de verhuurder te bereiken en wij hebben toen elders onderdak gezocht.
N.B. Vrijdag 27 augustus al aangegeven dat de booking niet is bevestigd.
In de dagen daarna ( 30 aug – 7 sept ) heb ik geprobeerd de verhuurder te bereiken.
Dat lukt echter aan het eind van het SMS verkeer meld hij :
( Print van telefoon kan ik hier niet downloaden ; is wel beschikbaar )

Met andere woorden : De reservation was hem niet aangeboden. Tevens heeft hij geen geld geint.
Wel wordt van mijn rekening op 7 september Euro 91,17 geincasseerd.
Duidelijk dat dit onterecht is :
De prestatie is door mij niet akkoord mee gegaan.
De prestatie is niet geleverd.
De verhuurder zegt het geld niet te hebben ontvangen.

M.a.w. u heeft onrechtmatig bij mij geld geind.

Graag zie ik dit zo snel mogelijk terug gestort.

Mvg

Willem Jongbloed

06 22376851

Gewenste Oplossing:

Terugstorten van het onrechtmatig geiinde geld ( Euro 91,17)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht Willem Jongbloed

1 jaar geleden - Geachte, Als iets niet duidelijk is hoor ik dit graag. Ik heb twee prints van mijn telefoon die ik u kan toesturen. Deze onderstrepen mijn verhaal. Mvg Willem Jongbloed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Jongbloed