Klacht: Onprofessioneel gedrag werknemer

op 12 december 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Geachte basic fit,

Ik train in heel veel sportscholen maar wat ik laats aantrof bij u vestiging in Papendrecht liet me schrikken. Personeel die met water naar meisjes toe gooit , klanten die achter de balie staan, muziek wat geleverd wordt door klanten die aanstaat ?
Ik stond echt versteld van het gedrag van u personeel.

Als je binnenkomt dat er überhaupt iemand achter de balie staat , en geen klanten?
En dat er fatsoenlijk muziek wordt gedraaid dan heledag 2 pac of kerst liedjes??
En dat er professioneel gedrag wordt getoond naar Klanten voornamelijk meisjes ( vrouwen ).

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Basic Fit

5 maanden geleden - Beste Yusuf, Bedankt voor jou bericht! Naar aanleiding van ons telefonisch contact hebben we afgesproken dat ik direct contact op ga nemen met de club om de situatie te bespreken aangezien dit niet de normale gang van zaken is binnen de club. We gaan dit oplossen, bedankt voor je feedback! Erwin van Basic-Fit

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 13 december 2017 om 11:51 geantwoord

Beste Yusuf,

Bedankt voor jou bericht!

We gaan dit oplossen, bedankt voor je feedback!

Erwin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Yusuf123455