Klacht: onprofessioneel gedrag tegen over klant

op 27 mei 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Vandaag 27-5-2016 had ik om 19.00 uur een afspraak bij keuken kampioen in Mijdrecht. Daar aan gekomen heb ik even rond gekeken omdat de persoon die met mij een afspraak had nog bezig was met iemand anders. EN ALS IK HET HAD GEWETEN WAS IK NOOIT BINNEN GELOPEN.
Hier begon het ik vertelde even kort wat ik graag wilde hebben en wat mijn budget is en dat ik graag SAMEN wil kijken wat de mogelijkheden zijn. Nou meneer die was alles behalve geïnteresseerd in wat mijn wensen zijn. En vervolgens wil die een tekening maken en dat gaat niet met een liniaal wat veel medewerkers doen. Nee maar met een en streep hier een vierkant daar terwijl ik netjes voor mezelf alle afmetingen heb opgeschreven. Dan leg ik hem uit hoe ik het graag wil hebben. NEE meneer tekent al een oven onder de aanrecht. En zegt de oven kan je beter onder het aanrecht doen. En daar naast het laden bestek. HIER BEGON IK MIJZELF AF TE VRAGEN HET WORDT TOCH MIJN KEUKEN!!! zijn hele geklets dat daar achter kwam hoorde ik niet want zijn signaal was duidelijk. MEVROUW LEKKER BOEIE WAT JE WILT IK KRAS WEL EVEN EEN KEUKEN EN ALLES WAT JE ZEGT BOEIT ME NIET IK ZIT HIER TOT LAAT IN DE AVOND. Vervolgens zeg ik nog een keer wat ik wil. En op alles had hij een negatieve punt. Ik zeg heel eerlijk zijn denkwijze was ver onder het gemiddelde. Hier kwam bij mij het punt waarbij ik bijna de neiging had om mijn glas water letterlijk tegen zijn hoofd aan te gooien. Meneer had een binnen pretje en lachte mij uit waar ik bij zat. Zegt hij ‘’ hahaha vindt je het gek dat je nog steeds zoekt haha jij gaat lang blijven zoeken’’. En ging verder met zijn schots en scheef tekening. waarnaar ik vervolgens het volgde zei ‘’ik hou het voor gezien ik ga naar huis’’. Krijg ik een antwoord ja ik moet dit even verder tekenen. Ik ben letterlijk hele gefrustreerd jankt van woede naar buiten gegaan.
Nou Marcel Schakel als ik jouw leidinggevende was had ik jouw NEVER nooit aangenomen. Een SCHANDE dat jij nog durft te zeggen ik doe het al jaren. In al die jaren heb jij geen gram respect geleerd tegenover een klant die iets van jou werkgever wilt. Jouw onprofessioneel houding mag je bij je houden en doe dat maar bij mensen die jij dagelijks kent. En dat onzin geklets mag je in je achter broekzak stoppen. En spreek vooral van geluk dat je niet achter 1 van die keuken kasten ingedeukt zou zitten nu. Of in een natte overhemd nu zat.
En voor keuken kampioen te Mijdrecht. Ik ben niet zomaar naar binnen gelopen. Als jullie iemand als Marcel Schakel in de winkel hebben dan kan iedereen beter via internet zijn keuken bestellen en kunnen jullie de winkel in Mijdrecht sluiten. Want als ik alles BETER wist net als die aardappelzak die mij hielp was ik nooit langs gekomen.

Marcel schakel ontslaan

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

9 maanden geleden - Beste mevrouw Abouchachi, Wat naar dat u dit heeft ondervonden in onze showroom in Mijdrecht. Dit is uiteraard nooit onze intentie, oprechte excuses hiervoor. Indien u wenst kan de vestigingsmanager contact met u opnemen hierover. Graag ontvang ik via webcare@keukenkampioen.nl uw telefoonnummer indien u hier gebruik van wenst te maken. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht fzabouchachi

9 maanden geleden - Hallo Daan, Mijn gegevens zijn al bekend bij jullie. Gr.fatima

Alle klachten die gemeld zijn door fzabouchachi