Klacht: onnodige bureaucratie en klantonvriendleijkheid ABNAMRO bank

op 28 april 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder is overleden en heeft bij de ABNAMRO uitsluitend een verzekering afgesloten. Ik wil deze netjes opzeggen en wordt geconfronteerd met een brief waarin ik een aantal papieren moet rgelen en naar een kantoor toe moet om mij te identificeren/melden etc.

Ik kan uiteraard de papieren leveren, maar ik wens dit gewoon per email te doen, geen brief en al helemaal niet melden op een kantoor.

Gewenste Oplossing:

Als ik normaal kan opzeggen via email

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 28 april 2017 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw moeder!

In uw klacht geeft u aan dat u de verzekeringen van uw overleden moeder bij ons wilt beëindigen. U geeft hierbij aan dit via de mail te willen doen.
Om de verzekeringen te beëindigen kunt u de akte van overlijden, samen met het verzoek de verzekeringen per datum van overlijden te beëindigen, verzenden aan: APS@abnamroverzekeringen.nl.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Webcare
Dhr. R. Keijsers

Alle klachten die gemeld zijn door Ouderwetse bank die ABNAMRO