Klacht: Onmogelijke bezorgtijden – niet aan te passen

op 14 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS levert alleen door de week op kantoortijden. Als je een baan hebt, zoals de meeste mensen, heb je ‘pech’. Ophalen bij een afhaalcentrum? “Ja hoor dat kan, mmmmm dichtsbijzijnde is in Deventer”, 40 km rijden!!!

Alleen als je een enkelband hebt, werkloos of dement bent is UPS een prima bedrijf!

- Aanpassen levertijd, locatie, of in het weekend.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 juli 2017 om 14:05 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor het misverstand. Er zijn bij u in de buurt verschillende Access Points waar u uw pakket kan laten afleveren en waar u het kan ophalen wanneer dit u het beste uitkomt. Ik heb de 2 dichtsbijzijnde locaties even voor u opgezocht :

1

MAKKABIKES
44 NIEUWSTRAAT, 7551CZ, HENGELO

SLUIT OM 18:00
Laatste afgifte:Express: 15:00 | Standard: 15:00 | Internationaal: 15:00

Als u contact opneemt met onze klantenservice op 020-5040500 ( lokaal tarief ) dan kunnen zij dit voor u in orde maken.

UPS Social Media Team

Heeft op 14 juli 2017 om 16:24 geantwoord

Heb gebeld. Er werd mij aangegeven dat 'helaas' de eerste aanpassing in het systeem uitgevoerd moet worden. Dus: hij moet eerst weer ergens anders aangeboden worden, niet geaccepteerd worden, alvorens een nieuwe aanpassing doorgevoerd kan worden en ik het pakket kan latem bezorgen bij een pick up service. Draaaamaaa! Laatste keer UPS.

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Beste Steffen92, wij hebben aan uw wensen voldaan: Aanpassen levertijd, locatie, of in het weekend. Levertijd: Kunt u zelf bepalen nu wanneer u het ophaalt op een tijdstip dat u het beste uitkomt. Locatie: Kunt u zelfs lopen, 2 leverpunten in een straal van 500 meter. Weekenden: Daar kunt u ook in het weekend terecht. Leveren op zaterdag of in de avonden is mogelijk, maar dat is een contractuele service die de verzender met ons aangaat. Doet de verzender dit niet dan gaan zij akkoord met het feit dat wij leveren tussen 08.00 en 18.00. Dan is het aan hen om u daarover te informeren van te voren. Na 1 leverpoging leveren wij het pakket af bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt wat bij u een 300 meter verderop is. Daar kunt u 6 dagen in de week terecht. Doen wij een leverpoging voor 15.00 uur kunt u vaak dezelfde dag uw pakket nog afhalen op dat punt. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Steffen92

2 maanden geleden - Enige realitijdszin is hier wenselijk; theorie en praktijk zijn twee verschillende zaken. Mijn pakket is 3 keer aangeboden geweest op mijn adress en nooit aangeboden bij, inderdaad het zeer dichtbij gelegen, afhaalpunt. Dit legt precies de vinger op de zere plek, was dit maar gebeurt... Nogmaals; UPS no more. Vriendelijke groeten, Steffen

Alle klachten die gemeld zijn door Steffen92