Klacht: Onmogelijke bereikbaarheid accomodatie

op 01 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

26 juli jl. zouden wij naar een perfecte locatie gaan ( review beoordelingen waren lofend) voor een tussenstop onderweg naar Spanje. Met parkeerplaats privé alleen even aangeven of je er gebruik van wilde maken en dit zou wel extra kosten. Nuja je wil niet steeds de koffers uit je auto. Alleen niet te vinden zowel parkeerplaats als accomodatie in hart Lyon en omdat je buiten tijden komt ( file ) geen begeleiding alleen toegestuurde codes en plaatjes ; bleek de parkeer plaats 2,2 km van accomodatie af te liggen je bent met twee kinderen na een lange reis niet echt in staat om nog een ander vervoersmiddel te regelen om 21:30 om naar je accomodatie te kunnen je wil eigenlijk zo snel mogelijk slapen geen doorkomen aan het verkeer is onmogelijk en de accomodatie is niet te bereiken per auto dus je moet vanaf privé parkeerplaats het per taxi of lopend zien uit te zoeken. Geen enkele vermelding bij booking.com hierover de medewerker wist niks en kon niks en de Franse verhuurder had het alleen maar over geld en sorry ik kan niets betekenen en moet dit gewoon vragen, geen enkele tegemoetkoming of poging dit op te lossen! Dit is een airbnb locatie maar ook onder booking.com gezet. Booking doet helemaal niets voor de klant behalve een andere locatie zoeken nou dat kunnen wij zelf ! Het is namelijk al eerder gebeurd dat wij in een te ranzige hotelkamer kwamen en het koste ons toen ook geld er wordt niets gedaan en wij maken nu nooit meer gebruik van booking

Als er enigszins een tegemoetkoming komt of een oplossing met die verhuurder die alleen maar op zijn geld zit en niets maar dan ook niets heeft ondernomen om het aangenamer voor ons te maken het zijn accomodaties die staan als geschikt voor doorreis met kinderen maar er moet staan accomodatie moeilijk te bereiken en niet geschikt voor kinderen alleen voor stellen die de hectiek van Lyon waarderen en het getoeter en zo niet vriendelijke karakter van heetgebakerde Fransen aangenaam vinden!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cartony