Klacht: Onmogelijk online plaatsreservering door groepsboeking door Neckemann/D Reizen

op 22 juli 2012 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

mijn man is bijna 2 meter. We willen graag betalen voor een plek met meer beenruimte. Maar na proberen op internet, bezoek D reizen en telefoontjes met KLM is dit niet mogelijk door de groepsboeking die de organisatie doet bij KLM. Advies: online inchecken 30 uur van te voren. Dus om 05.45 u ’s morgens on line inchecken. Niet mogelijk! KLM bellen en vertellen dat het wel lukt om 07.30 uur omdat de vlucht vanuit Parijs later is. Dus weer opstaan en proberen. Niet mogelijk. Weer bellen met KLM. Heeft mee gekeken en vertelt dat dat het is geblokkeerd door de groepsboeking. Dus nog geen plaats. Advies: 3 uur van te voren inchecken op Schiphol en hopen dat er nog een plekje is met extra beenruimte. Niet te geloven………… Erg ontevreden en teleurgesteld.

Geen groepsboekingen die alles blokkeren. Alles geprobeerd maar van D reizen geen medewerking. Meer ondersteuning en service. Dit moet gewoon geregeld kunnen worden. Nu in onzekerheid. Straks met knieen omhoog voor 9 uur lang. Wij hopen dat de terug reis op 10 augustus toch anders gaat. We proberen dan weer online in te checken, maar zal wel niet lukken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 23 juli 2012 om 17:02 geantwoord

Wij betreuren het dat u geen stoelreservering heeft kunnen maken voor de heenreis. Wij hebben contact gehad met Air France om te kijken of wij een oplossing voor de terugreis voor u kunnen bieden.
Air France heeft in de Economy Class geen stoelen met extra beenruimte behalve de stoelen bij de nooduitgang. De stoelen die zij aanbieden in de Premium of Business Class kunnen alleen worden vastgesteld op moment van boeken.
Wij adviseren u via Manage My Booking op de website van KLM met behulp van uw ticketnummers een stoelreservering te maken voor bij de nooduitgang. Mocht u hierover nog vragen hebben dan verzoeken wij u ons te mailen op webcare@d-reizen.nl

Wij wensen u een prettige vakantie toe.

Jolanda
D-reizen Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van D-Reizen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door FredSchreuder