Klacht: Onmogelijk om account te verwijderen als je de term en conditions niet accepteerd

op 08 juni 2021 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Al een tijdje moet ik mijn telefoonnummer opgeven, maar op welke manier ik deze ook invul, het wordt niet geaccepteerd. Daarover heb ik contact opgenomen, maar nog geen gehoor. Zonder telefoonnummer verificatie kan ik niks met mijn account, dus besloot ik om mijn account te verwijderen. Inmiddels zijn echter de terms en conditions verandert en ik kan niet mijn account verwijderen zonder deze te accepteren. Zowel op de site kan ik niet naar instellingen als via de link in de mail. de link in de mail gaat over het mailtje waarin ik geinformeerd wordt dat de terms en conditions verandert zijn. Als ik hierom mijn account wil verwijderen moet ik op de link klikken. Dit heb ik gedaan, maar als ik op de link klik moet ik de terms en conditions eerst accepteren anders kan ik niks anders doen. Daarbij moet ik ook meteen cookies accepteren, terwijl ik juist al mijn connecties met vinted wil verwijderen.

Ik ben tevreden als mijn account (en mijn gegevens) verwijderd kunnen worden van vinted.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicole--2000