Klacht: Onmogelijk hoge rekening Vodafone, dataverbruik klopt niet!

op 19 januari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Het dataverbruik is onmogelijk hoog en daarom dien ik een klacht in.
Ik heb facturen ontvangen die schandalig hoog zijn en naar mijn inziens onterecht zijn. Het schijnt dat ik veels te veel data heb verbruikt, maar ik kan u mededelen dat ik nu een prepaid van lebara Mobiel Internet gebruik en dat ik in drie weken 2 gb heb verbruikt. Ik doe niks meer of minder. Ik heb van vodafone een abonnement afgesloten van 7GB
> Ik heb meerdere keren gebeld met de afdeling toen mijn tablet nog functioneerde en ik na eindeloos in de wacht te hebben gestaan, krijg ik  medewerkers aan de telefoon die mij niet verder kunnen helpen en mij als debiel behandelen. Mijn laatste poging was twee weken geleden ik zou doorverbonden worden naar de technische afdeling,  na tien minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken.
> Ik heb nogmaals gebeld en na 20 minuten was mijn geduld op.
> Vervolgens, alsof ik niet genoeg ellende had,viel mijn tablet die ik bij het abonnement kreeg op de plavuizen kapot.
> Ik zag in november een aflevering van Kassa waar iemand hetzelfde probleem had als mij. Ik ga ook zeer zeker stappen ondernemen als ik nu niet verder geholpen word. Mijn tablet heb ik in een Vodafone shop gebruiksklaar laten maken, dus ik heb zeker niet die app geïnstalleerd die op de achtergrond meedraait. Tevens bericht ontvangen van Vodafone,  terwijl de eerste factuur van eur 322 al verstuurd was.
> Mijn vorige factuur was eur 322 en nu staat er nog 1 open van eur 445,72.

Ik hoop dat mijn klacht nu wel doorkomt.

> Tamara

Optie 1) Dat de openstaande factuur uit coulance wordt kwijtgescholden. ☆☆

Optie 2) Dat ik de factuur van eur 445 overmaak en daarbij mijn abonnement afkoop.☆

☆Ik maak toch geen gebruik meer van de diensten en heb de simkaart verwijderd.

☆☆Het abonnement omzet naar een mobiel abonnement, met bel,sms en databundel en gratis toestel.

Alle klachten die gemeld zijn door Tammy77