Klacht: Onduidelijkheid over de prijs

[email protected] op 16 juli 2018 over Only in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Only
Ik koop voor mn dochter in Leiden bij Only een jurkje maat 36. In de sale met 30% korting.
Ik wilde deze voor de zekerheid ook in maat 38( zelfde jurkje), maar die hadden ze niet meer.
Verkoopster was zo vriendelijk om te vragen bij Only 2e zaak in Leiden.
Daar hadden ze deze nog hangen.
Daar het jurkje gehaald, maar daar betaalde ik de volle mep. Niks afgeprijsd.
Ik kreeg een uitleg waarom dit zo was,
In only 2e zaak hadden ze vlgs verkoopster nog genoeg hangen, dan is de volle prijs.
Hebben ze er nog maar 1á 2 stuks is het mogelijk afgeprijsd. Gek verhaal? Of iets is afgeprijsd of niet toch??
Maar toch het jurkje mt 38 gekocht voor 34.99 zonder korting.
Ik kon het toch even niet laten om dit bij de eerste zaak Only (5 min)!! lopen te melden .
Let op dit te melden en niet te klagen.
Zonder met mij in overleg pakte ze de telefoon
(Ik had daar niet om gevraagd) belde Only 2 op.
Inmiddels kocht ik nog een shirt en vroeg of ze nou gebeld had?
Lichtelijk geïrriteerd; nou mevrouw, vlgs mij heeft u een hele duidelijke uitleg over de prijs gekregen van mn collega van de andere zaak!!
Ja…? Dus? Dat had ik ook, ik kom het alleen even bij je melden , ik vraag toch niet te bellen naar de 2e only ?
Vraag 1 ; klopt het dat er een verschil van zaak 1 en 2 only leiden 5 min lopen zo’n verschil kan zijn 30%.
Vraag 2 ; als het personeel zelf niet op de hoogte is van deze prijsverschillen dan graag hierover het personeel hierover inlichten. Zij reageerde haar onwetendheid mijn inziens een beetje op mij af.
Ondanks ik graag bij Only kom, ervaarde ik dit als niet prettig.
Het was afgelopen zaterdag warme dag bijna sluitingstijd dus ja…?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik duidelijk uitleg krijg van Only hoofdkantoor of deze prijsverschil klopt met bovenstaand verhaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Only

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door