Klacht: Lusjes voor riem los van jeans en mocht nier omruilen

Monique Brugman-Groen op 02 juni 2024 over Only in de categorie Kledingwinkels

Mijn dochter heeft zaterdag 25 mei 2024 twee dezelfde jeans gekocht bij Only filiaal Zuidplein Rotterdam. Één broek heeft ze in de winkel gepast en de tweede broek zo mee naar de kassa genomen met dezelfde maat. Thuis gekomen kwam zij erachter dat één van de broekriemlusjes los had gelaten op de stiknaad. Op donderdag 30 mei is zij met de jeans terug gegaan naar het Only filiaal Zuidplein om haar klacht te melden. Daar werd haar gezegd dat de jeans de kaartjes miste en zij die nodig hadden om de klacht in behandeling te nemen. Op zondag 2 juni is mijn dochter met haar vader opnieuw terug gegaan met alle kaartjes en kassabon, maar daar werd gezegd dat mijn dochter de broek zelf kapot gemaakt had en dat de filiaalmanager pas over 2 weken weer bereikbaar was ivm vakantie, maar dat er waarschijnlijk geen vergoeding zou zijn of dat zij de broek zou mogen omruilen. Wij kopen al meer dan 8 jaar broeken bij Only voor onze dochter en hebben dit nog nooit meegemaakt. Ook de klantenservice van Only Nederland houdt zich niet met klachten vanuit de filialen bezig en wordt je doorgestuurd naar een soort geschillencommissie. Dit gaat werkelijk nergens over. Ik laat de broek nu twee weken wachten op de filiaalmanager en als we er niet uitkomen dan onderneem ik stappen richting mijn rechtsbijstandverzekering om met Only alsnog in gesprek te gaan. Jammer hoor Only, maar als we er niet uitkomen dan is dit de laatste jeans geweest die we bij Only gekocht hebben…..

Graag omruilen voor een broek die niet kapot is en excuses voor mijn dochter de schuld geven van het stuk maken van de broek.

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Only
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Only

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Brugman-Groen