Klacht: Klacht

op 14 januari 2020 over Only in de categorie Kledingwinkels

Ik heb 3 weken geleden een broek bij Only gekocht. Maar bij de eerste keer aandoen zat er al meteen aan allebei me kontzakken een gat. Ik heb altijd only broeken en ben dus teruggegaan naar de winkel.

Ik heb de broek voor 20,- gekocht. Aangekomen bij de winkel vertelde de medewerkster mij dat alle broeken, die ik had gekocht, de vinger zo door de stof heen gaat. Ik mocht wel een nieuwe broek uitzoeken. Maar de enige broek die er hing in de uitverkoop was die ik al gekocht had. Maar zij mocht geen geld teruggeven. Dus werd ik verplicht om een broek van 40,- uit te zoeken omdat ik anders die 20,- van me broek kwijt zou zijn.

Ik vind dit absoluut niet netjes. Ik kom heel graag bij Only shoppen en kom ook niet zomaar terug voor een klacht. Maar nu word ik dus verplicht om een broek van 40,- te kopen terwijl het een KLACHT is.

Een cadeaubon. Aangezien het absoluut niet door mij komt aangezien de medewerkster zei dat alle broeken dat hebben en dat het dus zonde is om weer dezelfde broek mee te nemen omdat ik er dan weer meteen doorheen scheur als ik hem aan doe.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Only

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kristel2309