Klacht: Kapotte spijkerbroek

[email protected] op 28 september 2023 over Only in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een paar maanden geleden een broek gekocht bij de Only en nu zit er een gaatje in. Daarnaast is de naad helemaal scheef waardoor de broek niet recht loopt. Ik ben al naar de winkel geweest en die zeiden ook dat mijn klacht terecht is, echter heb ik geen bon meer en heb ik contant betaald dus kunnen ze de transactie niet terugvinden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een nieuwe spijkerbroek krijg.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Only

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]