Klacht: Bestelling niet geleverd en geen geld retour

20 augustus heb ik een bestelling geplaatst met een totaalbedrag van €36,80. Ik heb de producten nooit ontvangen en ook mijn geld niet terug gekregen.

Order History
20/08/2012 Preparing [ICEPAY] 20/08/2012 Success [ICEPAY] Success ( OrderID:7874, Reference:NL, TransactionID:0050001058932037, PaymentID:5634385 )
03/09/2012 Success [ICEPAY] E-mail klant geantwoord met meer uitleg over de levering, en leverdatum eind volgende week
02/10/2012 Success [ICEPAY] Beste Klant,

Helaas moeten wij u mededelen dat wij door leverproblemen tijdelijk onze activiteiten moeten staken, zoals wij eerder deze week op onze website vermeld hebben.
Wij zoeken op dit moment naar een passende oplossing om alle openstaande aanvragen zo snel als mogelijk te verwerken en eventueel betaalde orders terug te storten.
Wij houden u via uw account op de hoogte van het verloop hiervan.

Wij betreuren deze situatie zeer en hopen z.s.m met een oplossing te kunnen komen.

Bij vragen of opmerkingen kunt u ons ten alle tijden per email bereiken.

Online Sun Shop
08/11/2012 Success [ICEPAY] Beste klant,

Door de continue druk door de Nederlandse dealer bradfort hamilton en de daaruit voortvloeiende rechtszaken is het momenteel voor ons helaas niet meer mogelijk een goed of dan ook een compleet assortiment te kunnen leveren.

Ons bedrijf bevind zich hierdoor in grote financiële problemen die wij zo snel als mogelijk op proberen te lossen. Daarom hebben wij op korte termijn een afspraak met verschillende banken en instanties om te kijken of zij ons financieel kunnen bijstaan in het oplossen hiervan.

Wij vragen u vriendelijk de uitkomsten van deze gesprekken af te wachten. Mocht u hier vragen over hebben kunt u ons bereiken op dit e-mail adres.

Online Sun Shop

Ik wil mijn geld graag terug aangezien de door mij besteld producten nooit geleverd zijn.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over onlinesunshop.com

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over onlinesunshop.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door v_laarveld