Klacht: besteld, betaald maar niets ontvangen, telefonisch niet bereikbaar en op mails reageren ze niet

Kathleen De Witte op 05 februari 2024 over Online Top Garden in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kocht om € 33,35, betaling is doorgegaan, ik krijg bestelbevestiging via mail en daarna niets meer. Telenfonisch niet bereikbaar en op mails reageren ze enkel met een automatisch bericht.

Gewenste Oplossing:

of de bestelde goederen of mijn geld terug

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Reactie van de melder van de klacht Kathleen De Witte

9 maanden geleden - uiteindelijk werd mijn geld wel terug gestort maar de communicatie is ondermaats. Het lijkt alsof ze niet bereikbaar zijn. Ik ga er niet meer bestellen. Wanneer iets niet voorradig is en er nog geen verwachte datum is wanneer iets terug beschikbaar komt wil de klant dit vooraf weten, niet laten betalen voor iets dat je niet kan leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door Kathleen De Witte